close

Tonight-Alex Band

When the sky broken two
當天空一分為二
I found you dancing alone 
我找到獨自跳舞的妳 
Then the room filled up with you 
整個空間充滿著妳
And a song we both know 
以及我們熟知的歌

That's when you caught me with your eyes 
當我著迷於妳的雙眼 
Sending shivers down my spine 
是使我提不起勇氣而卻步的原因
And then you whispered in my ear 
然後妳輕聲在我耳邊細語 
You said "I can feel it too" 
妳說我也可以感覺到” 
And then you pulled me into you 
然後妳把我拉向了妳 

Tonight 
今晚 
I got you where I want you 
我需要妳、我擁有了妳
Closer I can tell you anything 
靠近我,我可以向妳傾訴一切
You're the song that I sing 
妳就是那首我唱的歌 

Tonight 
今晚 
Let the music take us over 
就讓音樂帶我們歡愉吧 
We'll fall into forever, all is right 
我們將永遠墜入愛河,這樣就對了 
Cause I got you where I want you 
因為我需要妳、我擁有了妳
Tonight 
今晚 
Tonight 
就在今晚 

Through all of science and history 
超越了所有科學與歷史的侷限 
Well nothings ever stuck with me 
沒有任何事能夠束縛我 
But now I'm locked onto you 
現在我的心已經全鎖在妳身上 
And I'm holding on to 
我要緊緊握住 
The only thing I know 
那是我唯一知道的事 
And now I never let it go 
我絕不會讓它流走

The whole world could fall away 
全世界都可能遺棄
But You and I 
妳和我 
No we won't be afraid. 
不 我們不必感到害怕 

arrow
arrow
    全站熱搜

    nijison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()